Alla inlägg under november 2010

Av Camilla - 28 november 2010 08:45

En riktigt trevlig första advent vill jag önska er.


  

Av Camilla - 27 november 2010 18:24

Är det något jag gillar i filmväg så är det dansfilmer så jag passade på att se en som jag inte sett förut. Denna film heter Street Dance och är en dansfilm från England. Tror att alla andra jag har sett har kommit från Amerika. Helt ok film, inte den bästa jag sett men absolut sevärd om man gillar dansfilmer.


  

Av Camilla - 25 november 2010 07:59

Jag kan nu berätta att jag blivit utaget att vara en av de personer som kommer att vara testperson för Arlas smaksatta grädde. Två smaker kommer att testas, choklad och jordgubb. Jag är mycket nyfiken på hur dessa smakar och det ska bli väldigt spännande att göra detta. Naturligtvis så kommer ni att få veta vad jag tycker om det hela. Försöker nu komma på vad jag ska testa det med, kanske blir det tårtbak. Blir det det så kommer det naturligtvis bilder.

Av Camilla - 20 november 2010 21:42




Har passat på att se 2 filmer, den första var "Dear John" med Channing Tatum & Amanda Seyfried. Denna film är gjord av Lasse Hallström och är en romantisk drama. En film som jag kan rekommendera och för engång skull började jag inte böla när jag tittade på en sådan film. Att Mr Tatum är med i denna film skadade inte men det var inte det som gjorde att jag gillade den.


Film nr 2 var "Legion" med Dennis Quaid, kan inte påstå att det är en film som jag skulle se en gång till. Ingen höjdare, visst gick den att se men jag skulle inte rekommendera den i första hand.


Av Camilla - 14 november 2010 19:59

Hur gott kan inte det vara? Jag gillar grädde och har gjort det sen jag var liten, just nu söker Arla testpiloter för sin nya produkt Vispgrädde med smak av choklad och jordubb. Kan bara säga mums..........kolla bilderna som jag fick i ett mail! Jag har anmält mig till att bli testpilot, får se om jag blir uttagen.


 

  

Av Camilla - 13 november 2010 13:26

Då var jag hemma igen eller rättare sagt jag kom hem redan igår. Pluggar för full och att inte vara hemma under veckorna tär på en. Sjukt skönt att få vara hemma. Nästa vecka är det distansstudier som gäller, så då behöver jag inte åka till Örebro.


Eftersom jag nu inte är hemma så blir det inte så många promenader som det brukar så jag och Michelle passade på att gå en sväng med hundarna idag. Helt underbart både enligt mig själv och hundarna. Men vad som tog åt dem idag vette sjutsingen. Troligen hade det gått en massa vilt där vi tog våran promenad, Ive hittade en stor pälsbit och satte i sig. Vad det kom från för djur vet jag inte då det inte gick att få tag på henne. Kassi fick en knäpp och simmade över ån! Hon gillar inte att bada så vad hon fick för sig vet jag inte. Men sånt är livet. Just nu är det i alla fall lungt, flickorna sover och jag pysslar. Funderar på att baka lite bröd, får se hur det blir med det. 

Av Camilla - 6 november 2010 17:14


Idag har det varit hundträff i parken och denna gång var det maskeradtävling! Endast hundarna var utklädda tack och lov. 7 hundar kom till start och naturligtvis var Kassi och Ive med. Ive var en fladdermus och Kassi var ett spindelnät och naturligtvis så hade hon en spindel i nätet.

Ive som fladdermus  


Kassi som spindelnät, ser ni spindeln?


Vinnare blev Hugo som var utklädd till en humla!

Visst är han söt?! Men min personliga favorit var den lilla blomman, hur söt som helst.


Kassi och Ive hamnade på delad 3:e plats tillsammans med Hera, Ulla och Pluto.

     

Hera som rosa bandet.


  

Ulla var ett skelett

   

Pluto som Hund, James Hund.

       

Ett gäng kanadagäss passade på att flyga över oss.

Tack till Anki som ställde upp som domare och gjorde det tuffa jobbet att placera hundarna.    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards