Alla inlägg under oktober 2012

Av Camilla - 14 oktober 2012 10:41

Att hösten är här är det väl igen som har missat, denna årstid brukar vara en av mina favoriter. Men detta år är jag inte helt säker, tror att detta kan bero på att vi inte haft någon sommar att tala om. Jag brukar älska den krispiga luften som blir under hösten men jag tycker att detta inte riktigt har infunnit sig det har mest varit blött och fuktigt. Inte hjälper det att jag har en förkylning som nu är inne på sin tredje vecka. SUCK! Men när vädret är fint så passar jag i alla fall på att gå ordentliga promenader med hundarna, det gäller ju att utnyttja det fina vädret när det väl kommer, eller hur?! Sist det var bra väder och jag var ledig så passade jag på att ta kameran med mig och bildbeviset kommer i detta inlägg.


Passade på att ta kort på hundarna men naturligtvis blev det inget på Ive, hon har en förmåga att inte vilja stå still.


 

Play




Hunter


   

Kassi


                       

Av Camilla - 9 oktober 2012 18:37

Nu var det bra länge sedan jag skrev något här i bloggen men tiden rinner verkligen bara iväg. För några veckor sedan var jag över och tittade på Kassi's barnbarn. Ja, min gosa har blivit mormor!   3 hanar och en tik blev resultatet och de är redo att flytta. Självklart så blev det lite bilder och det ska bli väldigt spännande att se dem växa upp, speciellt efter som deras pappa är halv-afrikan. Hans mamma är en direkt import från bushen i Afrika. Själv så planerar jag inga valpar i år men förhoppningsvis så kommer Kassi att ha en sista kull nästa vinter.


   


Mina tår skulle det smakas på, otroligt att jag har några tår kvar efter alla valpar som har smakat på dem.

   


Lite stående och huvud bilder, är dock osäker på om jag har lyckats att para ihop rätt huvud med kropp.

               


Det är jobbigt att ha besök

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards