Alla inlägg under november 2012

Av Camilla - 19 november 2012 17:53

I lördags passade jag och Michelle på att ta oss ut i skogen för en promenad, kan tala om att det verkligen behövdes för mina hundar. Gissa om de sprang! Hade för engångs skull kommit ihåg kameran så det blev en del bilder.


   

Hera


      

Hunter


   

Play


 

Ive


Tanken var att jag skulle få bilder på alla mina hundar när de kom springande mot mig och att de skulle vara lite närmare. Men när Hunter var på väg så tyckte Hera att hon skulle springa mot honom och då blev det så här....


     

...och vips så var Hunter förbi och Kassi dök upp 



 

Lyckades trampa lite snett och trampade i ett riktigt lerhål.


 

Hunter och Micheller


 

Hunter 11,5 månad


 

Play 11,5 månad


         

Av Camilla - 13 november 2012 19:01

Ja mitt liv har tagit en liten vändning. För ca 11 veckor sedan bestämde jag mig för att nu fick det vara nog med tajta byxor och övriga kläder. Jag bestämde mig för att gå med i Viktväktarna igen och jag mår hur bra som helst. Men vem skulle inte göra det, så här långt har ett försvunnit 6,8 kg från mig och mer ska det bli.


Tack vare detta har jag tagit tag i träningen också, blir både kondition och styrka. Tack och lov så har jag ett bra gym på jobbet så jag behöver inte ta mig iväg någonstans och inte heller betala stora summor. Börjat simma har jag också gjort hur skönt som helst  , speciellt när jag har lagt mig i solariumet efter och fått både lite värme och färg. Aldrig fel, speciellt efter den sommar som vi har haft i år.


Kan ärligt säga att jag aldrig tidigare har tyckt om att träna, en del frågar om det är en 40 års kris men ärligt talat. Nej det är det inte. Enligt mig så är en kris något som inte är roligt och jag tycker att det är det.


Tokigheterna står mina hundar för, i första hand Hunter som har världens procedur efter att han har bajsat. Är han lös så får han världens tokryck och bara springer. Han är bara för go.


Själv kommer jag också att stå för en del tokigheter, vilket kommer att innebära massor av träning. Jag och en kompis har bestämt oss för att utmana oss själva. Kommer vi att ångra oss? Absolut, flera gånger om. Kommer vi att ge upp? Aldrig, envisa som vi är och födda i lejonets tecken båda två. Vi ger oss inte. Kommer jag att berätta vad vi ska göra? Absolut, men inte just nu. Det kommer senare. Vem vet, denna blogg kanske blir lite av en träningsdagbok.   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards