Alla inlägg under maj 2014

Av Camilla - 16 maj 2014 20:14

I går (torsdag) åkte jag och min vän Micke till Lånsta gropen med hundarna. Detta för att hundarna skulle få springa av dig och Micke hade kameran i högsta hugg.

Detta är nog min favorit bild, älskar Plays min. Men alla bilder som jag fått är hur bra som helst.

Av Camilla - 13 maj 2014 21:46

Jösses vad tiden går fort, upptäckte att jag inte har skrivit något sedan i januari. Men kanske blir det flera inlägg nu då jag har en app i telefonen som jag kan blogga med.
Hittills i år har jag varit på två utställningar med Play och Hunter. Första resan gick till Sundsvall där Hunter blev 4:a bästa hane med reserv cert, Play fick bedömningen Very Good med en bra kritik. Nästa utställning var inte lika långt bort, Västerås är ju som hemmaplan för oss. Även här fick Play Very Good i bedömning. Hunter vann öppenklassen med ck och fick reserv cert, men han placerade sig inte i bästa hane denna gång. Nästa gång bär det av till Norrköping och årets specialutställning.

Men nu hoppas jag på att värmen kommer, jag vet att det är fyra till som gör det. De haringen större lust att gå ut i det vädret som varit.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards