Alla inlägg under juli 2014

Av Camilla - 20 juli 2014 22:15

I onsdags drog jag och ett gäng underbara vänner på en 24-timmars kryssning. Ett jätteroligt sätt att börja semestern med. Självklart så blev det buffé på utresan ?
Mycket god mat var det och inte helt fel att avsluta med färska jordgubbar och grädde.

Kvällen fortsatte med en hel del skratt och dans. Morgonen startade med god frukost och medan mina kompanjoner fortsatte vila, tog jag med mig en bok och gick upp på ett soligt däck. Underbart, tills det blev lite kyligt och då blev det min tur att vila lite till.
Naturligtvis var lunch ett måste, för mig så blev det hummer.

Har aldrig provat det tidigare men någon gång ska ju vara första gången.

Av Camilla - 14 juli 2014 11:07

Länge sedan jag skrev något i bloggen men tänkte försöka bli bättre ?

I lördags åkte jag till Alfta via Insjön där jag hämtade upp Cissi och hennes Kemizo. Tanken var att jag skulle hämta henne vid kl14, men det blir ju inte allalltid som man tänkt sig. Jag var där några timmar senare, inte var vi framme som vi hade tänkt oss heller. Vi pratade lite för mycket så vi körde fel två gånger och blev runt 1,5 timmar sen. Men sånt är livet, trevligt hade vi i alla fall. Väl framme satte vi upp tälten på campingen och tog oss till den lokala pizzerian med 5 min tillgodo.

På söndagen var det dags för själva utställningen. Är nöjd med resultatet då både Hunter och Play fick excellent, tyvärr fick ingen ck.

De tre första bilderna i detta inlägg är tagna av Anna Gunnarsson och resten av Cissi Halfvars.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards