Alla inlägg under augusti 2014

Av Camilla - 16 augusti 2014 21:38

Nu är det dags, hoppas jag   


Förra året var tanken att det skulle bli valpar mellan Kassi och Hunter, men tyvärr så blev det inte så. Därför provar jag igen detta år. Om allt går som det ska så blir det valpar i december, och naturligtvis så hoppas jag att det går vägen denna gång.

 

Av Camilla - 13 augusti 2014 16:50

På semestern det vill säga. Kan väl säga att den har varit bra och även lite mindre bra. Vad som har varit mindre bra och extremt obehagligt, är den skogsbrand som har härjat utan för Sala. I hela 10 dagar brann det innan de fick kontroll och den spred sig långt. Ingen har väl missat att det är den största branden i modern tid. Röken har legat tung över Sala. Bilderna är över samma område.

Det skiljer bara i tid mellan dem.

Men det som har varit bra är ju vädret, nog för att jag tycker att det varit lite väl varmt med 30+ i skuggan dagligen i fyra veckor. Men annars så har det varit bra.
Fyra utställningar på tre veckor hann det bli med bra resultat.

Men nu är semestern slut och jag är tillbaka på jobbet. Både skönt och inte, skönt att vara tillbaka i vardagen men skulle vilja ha mer semester.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards