Alla inlägg under september 2014

Av Camilla - 7 september 2014 16:01

Lördagen den 30 augusti anordnades Sala Silverman, detta är en triathlon som gåe av stapeln. Kan tala om att det inte är en liten tillställning, den är så populär så att arrangörerna funderar på att anordna den över två dagar istället för en dag.

Förutom den traditionella tävlingen där den tävlande simmar, cyklar och springer, så finns det även en stafett där man är tre deltagare som gör en sak var.

Kan tala om att jag deltog tillsammans med två vänner ? Trodde aldrig att jag skulle göra något liknande. Min uppgift var att cykla 2,5 mil. Inte den lättaste uppgiften då banan lutade lite lätt uppåt stor del av hela banan, plus att det var två rejäla backar. Banan började och avslutades med backe upp också.

Ingen av oss hade tränat och det fanns en del sjukdomar med i bilden när vi genomförde det hela. Men vi gjorde det och jag är väldigt stolt över oss. Själv så tog jag mig runt på en timme och fyra minuter.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards