Alla inlägg under december 2010

Av Camilla - 31 december 2010 20:51

Ett riktigt

 

 

gott nytt år

 

 

önskar

 

 

jag er alla!!

 

 

    

Av Camilla - 24 december 2010 09:16

  

 

En riktigt god jul önskar jag er alla!

Med massor av god mat, presenter i alla former och trevligt sällskap.

 

  

Av Camilla - 16 december 2010 14:27

I tisdags var jag tillsammans med en del av mina kurskamrater och åt julbord på Behrn Hotell i Örebro. Som alla vet så finns det ju både dåliga och bra julbord, men här hade vi en pärla. Jag började med alla laxrätter, de var 4-5 st och alla lika goda. Dock så tog jag om av min personliga favorit, varmrökt lax. MUMS! Sen bar det av till sillen, de kalla kötträtterna, varmrätterna och efterrätterna. Men när det gäller varmrätterna så blev det bara Janssons Frestelse för både köttbullar och prinskorv har jag ätit flera gånger till frukost på hotellet jag bor på. Fyra olika efterrätter fanns att välja på plus godis. Gissa vem som tog av alla sorter?   Gott var det i alla fall, kan helt klart rekommendera deras julbord. Förutom att det var en massa god mat så hade jag ju också väldigt trevligt sällskap, den biten är ju minst lika viktig.


  

Av Camilla - 12 december 2010 16:58

Gu va tiden går fort, redan tredje advent! Och imorgon är det lucia, ska ni ha lussevaka ikväll? Det ska inte jag, upp tidigt igen då jag ska på börja min sista studievecka innan jul och nyår.


  

Av Camilla - 11 december 2010 17:33



Igår kväll så var det filmtime, hade fått hem tredje filmen i Twilight serien. Jag njöt för fulla muggar. För er som inte har sett filmerna eller läst böckerna så rekommenderar jag er att göra både och. Se filmerna och läs böckerna. Kan garantera att det är värt det.


Av Camilla - 10 december 2010 18:08

Nu börjar den, provsmakningen av Arlas smaksatta grädde. Har precis varit i affären och hämtat hem både jordgubb och choklad. Hur de smakar? Det återkommer jag till senare men jag är väldigt nyfiken. 

Av Camilla - 9 december 2010 17:13

Vet inte riktigt vad jag ska säga men förjävligt är det.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8249841.ab

Av Camilla - 8 december 2010 15:19

Jag både gillar och ogillar vintern & mörkret. Tycker att det kan vara skönt när det blir mörkare på hösten, det är inte ljus hela tiden och det är lättare att sova. Sen så tycker jag det är otroligt mysigt att kunna tända ljus och vid den här tiden så älskar jag när det är dags att sätta upp stakar och stjärnor i fönstren. Dock så blir jag så väldigt trött när det blir för mörkt spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover. Inge skoj! Kylan är ju inte så skoj heller, speciellt när det är väldigt många minus grader. Det är knappt att jag får ut hundarna då, de springer och gömmer sig. Men samtidigt kan det vara väldigt skönt när det är en vacker vinterdag, solen lyser och det är så där friskt i luften. Tänk om det kunde vara perfekt hela tiden.


     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards