Alla inlägg under februari 2011

Av Camilla - 5 februari 2011 18:41

Det är inte alltid som det blir som man har tänkt sig. Skulle ha jobbat igår men så blev det inte då jag vaknade på natten av att jag frös och svettades om vart annat. Hade fått en ordentlig febertopp, har inte feber så ofta men det händer, hade lite temp under fredagen oxå men som tur är så har jag inte haft någon temp under dagen. Vilket innebär att jag kan jobba igen på måndag.


Då jag inte har haft någon feber under dagen så kunde jag vara med på hundpromenaden, hur roligt som helst. 18 hundar i olika storlekar och sorter och vad händer när vi är på väg hem? Jo solen börjar värma ganska bra, helt underbart! Längtar verkligen till våren.


Hittade även ett paket med brödmix och för att det inte skulle bli förstört så blev det frallor. Mums!


    

Av Camilla - 3 februari 2011 11:40

Idag blev det kallskuret till lunchen, hade lite potatissallad som jag åt tillsammans med massor av grönsaker och rökt skinka. Mycket gott och väldigt enkelt. Vad skönt det är att vara hemma och kunna planera maten ordentligt. Till middag blir det soppa med grönsaker och köttfärs. Kampen går i alla fall vidare och jag har bestämt att tisdagar ska bli min vägningsdag. Så det är allt så 5 dagar kvar innan det är dax att ställa sig på vågen igen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards