Alla inlägg den 30 november 2011

Av Camilla - 30 november 2011 15:49

Jag brukar passa på att hyra film när jag är sjuk och nu var det dax igen. Redan i söndags kände jag av halsen och vad hände? Jo, en förkylning bröt ut. Hade hellre varit frisk och gått till jobbet, men det blev viloläge i soffan och två filmer istället.


Denna gång passade jag på att se The Birdemaids med bland annat Kristen Wiig, Maya Rudolph och den otroligt roliga Melissa Mc Carthy. Melissa kan bland annat ses som kocken Sookie i Gilmore Girls. Denna film är värd att ses, jag fick mig ett antal goda skratt av den.



Film nummer 2 blev The vanishing on 7th street med Hayden Christensen (Star Wars: Episod II-Klonerna anfaller), Thandie Newton (Crash) och John Leguizamo (The Happening). Alla tre väldigt bra skådespelare, det är en bra film som absolut kan ses en gång men personligen så känns det inte som om jag kommer att se den igen. Hoppade dock till en eller två gången på grund av överraskningsmoment.


Om ni väljer att se någon av filmerna så hoppas jag att ni får en bra stund.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards