Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Camilla - 1 augusti 2011 13:28

I lördags hade jag den perfekta ursäkten till att titta på två filmer under dagen, även om vädret var helt okej. Hade varit ute på Sala Festivalen under fredagen och var bakis, eller rättare sagt trött.


Passade på att hyra två filmer som jag inte sett, denna gång blev det film från familjeavdelningen. Första filmen jag såg var den tecknade filmen Trassel, kan rekommendera denna även om man är vuxen. Mest av allt gillade jag nog den lilla kamelonten Pascal. Hur söt som helst, men filmen i sin hel helt var bra.



Film nummer två blev Narnia - Kung Caspian och skeppet Gryningen. Jag har sett de tidigare filmerna och läste även böckerna som liten. Kan rekommendera både filmerna och böckerna. Lite tårar blev det i slutet av filmen men det gör inget, det är sånt som händer.


Ha en trevlig filmkväll eller dag för er som tänker se dessa filmer.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards