Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Ännu ett år.....

Av Camilla - 30 december 2012 20:52

Tänk vad tiden går fort, imorgon är det sista dagen på detta år och det är över en månad sedan som jag skrev något i bloggen. Men faktum är att tiden har inte räckt till och jag har heller inte haft så mycket att skriva om, kanske blir det bättre under nästa år. Det återstår att ses.


Först tänkte jag i alla fall önska alla ett försenat God Jul.....

 


Faktum är att det inte har hänt så väldigt mycket detta år, på utställningsfronten har det varit väldigt lungt. Höjdpunkten var nog på årets special på High Chapparall då Kassi vann öppenklassen och var den enda av de tikarna som fick ck. Hon kan bara hon vill min lilla toka. Tanken var ju att jag skulle behålla en tik ur min förra kull, vilket jag också gjorde. Vad som inte var planerat var att en hane skulle stanna men ibland blir det inte som man tänkt sig och kvar här hemma (tillsammans med sin syster) blev Hunter, en helt underbar och gosig kille. Kan inte tänka mig livet utan honom just nu.

 


I övrigt har året haft både sina upp och ner gångar precis som de flesta andra år, en av ned gångarna måste ändå vara det tråkiga vädret som har varit i år. Vart tog sommaren vägen? Nya vänner har skaffats och det är ju aldrig fel, gamla vänner som finns kvar är inte heller det. Vill tacka alla mina vänner som har funnits där för mig under både upp & ner gång, tänker inte nämna några namn. Ni vet vilka ni är, LOVE YOU ALL!

Denna bild hittade jag på facebook och tänkte dela här, det går att hitta en hel del bra där.

 


Mycket tänkvärt när man har en dålig dag eller period. En sak är då säker det finns ett helt nytt år att se fram emot med en massa positiva saker (hoppas jag  ). En av de positiva sakerna som har skett detta år är ju min viktminskning, tänk vad mycket det kan göra för måendet. Sist jag nämnde det i bloggen så hade jag tappat runt 6-7 kg, nu ligger det på över 9 kg. Får se vad slutresultatet blir och när jag hamnar där, resan dit kommer nog i alla fall bjuda på massor av utmanningar och skojigheter.


Sist men inte minst vill jag i alla fall önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Vi hörs nästa år, Kram

 

 
 
Monica Massih

Monica Massih

31 december 2012 08:28

Tur att du inte försvunnit helt. Jag började bli lite orolig. Men ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar vi er här i V-ås!!

Ledig på Trettondagen? Glöm inte promenaden om du har möjligheten.

Kram Mocca o gänget

http://www.yulara.se

Camilla

31 december 2012 16:48

Har inte försvunnit helt :D
Är ledig den 6 januari så har jag möjlighet så kommer jag och gänget på promenaden.
Kram

 
Ingen bild

Mia

31 december 2012 18:55

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och också från lilla Rakkas, ditt barnbarn, som förgyller vår tillvaro här. Han är en underbar liten kille.

Kram Mia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 oktober 2014 16:51

Ja, vädret under helgen i alla fall. Det låg väldigt grå moln, tunga av regn över Sundsvall i helgen. Som tur var så var inte sällskapet och aktiviteterna gråa och trista. Helgen spenderades på hundutställning, i lördags var jag och hundarna i et...

Av Camilla - 7 september 2014 16:01


Lördagen den 30 augusti anordnades Sala Silverman, detta är en triathlon som gåe av stapeln. Kan tala om att det inte är en liten tillställning, den är så populär så att arrangörerna funderar på att anordna den över två dagar istället för en dag. ...

Av Camilla - 16 augusti 2014 21:38


Nu är det dags, hoppas jag      Förra året var tanken att det skulle bli valpar mellan Kassi och Hunter, men tyvärr så blev det inte så. Därför provar jag igen detta år. Om allt går som det ska så blir det valpar i december, och naturligtvis så h...

Av Camilla - 13 augusti 2014 16:50

På semestern det vill säga. Kan väl säga att den har varit bra och även lite mindre bra. Vad som har varit mindre bra och extremt obehagligt, är den skogsbrand som har härjat utan för Sala. I hela 10 dagar brann det innan de fick kontroll och den sp...

Av Camilla - 20 juli 2014 22:15

I onsdags drog jag och ett gäng underbara vänner på en 24-timmars kryssning. Ett jätteroligt sätt att börja semestern med. Självklart så blev det buffé på utresan ? Mycket god mat var det och inte helt fel att avsluta med färska jordgubbar och grädd...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards