Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Camilla - 14 augusti 2012 08:48

Igår var första dagen tillbaka på jobbet efter 4 veckors härlig semester och det var även första dagen efter semestern som hundarna skulle vara själva igen. Som tur var så hade jag en normal lång dag som första dag och på lunchen var det bara att pallra sig hem och kissa hundar, tur att jag har nära. Hade fyra mycket glada hundar när jag kommer hem på lunchen, även när jag kom hem efter jobbet så var de mycket glada men vad möts jag av i vardagsrummet?

Jo, detta:

 


Om jag inte tar fel så är det Play som har fixat hål i bädden och Hunter har säkert hjälpt till. SUCK! Det var bara att städa upp, luddet fyllde en hel matkasse.

Helt klart att mina "valpar" hade lite mycket överskottsenegi, så promenaden var nödvändig. Kände att de behövde springa av sig så det blev en tur till hundgår´n och jag kan tala om att det var lyckat.

     

Hunter


Passade även på att ta dessa kort på vägen dit.

       

Kolla in den vita duvan!


   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards