Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Camilla - 29 juni 2013 10:58

Snart är min semestervecka nummer 2 slut men jag har ju 2 hela veckor kvar. Dagarna går ganska så fort vilket är mindre roligt, vädermässigt har det varit både sol och grått men det har ju i alla fall varit ganska så varmt så det gör inget. Denna vecka har jag i alla fall hunnit med en del saker, i onsdags bar det av till Strängnäs för en träff med en tjejkompis som jag inte har träffat på typ ett år. Det är synd att det inte blir så ofta men ibland så får man ju bara inte ihop det. Det var i alla fall mycket trevligt, tyvärr så går ju tiden alldeles för fort när man har trevligt. Men dagen slutade inte där, efter att ha varit hemma och rastat hundar så bar det av till Skultuna. Det var bilbingo på Lagårn, detta var något helt nytt för mig och jag visste inte vad jag gav mig in på. Men jag blev glatt överaskad då det var riktigt roligt, sen så skadar det ju aldrig att man har trevligt sällskap. Det blev ingen vinst för mig men det blev i alla fall 600 kr till en av mina kompanjoner i bilen. Bara att säga grattis!


Då lönen hade betaltas ut dena vecka så bar det av till Västerås på torsdagen. Det blev en tur till IKEA för att handla lite saker till badrummet, men som vanligt blev det dyrare än tänkt. Det har ju en viss förmåga att hamna mer saker i kassen än planerat   . Men även denna dag hade jag mycket trevligt sällskap och lunchen intogs på IKEA, vi provade deras sommarbuffé. Inte helt fel, rabarberpaj och chokladtryffel fanns som efterätt. MUMS! Det blev en del skoprovande för oss då det var rea, har nog inte gått i så höga klackar förut. Dock så blev det inga nya skor för varken mig eller Linda denna gång, de skor jag hittade glappade tyvärr alldeles för mycket   


Men nu är i alla fall min balkong helt färdig dekorerad med grill, men har nog aldrig varit med om att det ska vara så svårt att sätta ihop en grill! Har även kommit på att det inte är så bra att sätta ihop en IKEA hylla sent på kvällen bara för att man inte kan sova. Upptäckte att jag spikat fast bakstycket med baksidan inåt, jaja blir nog till att köpa lite vit målarfärg.


Nu dax att njuta av dagen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards