Alla inlägg den 16 september 2013

Av Camilla - 16 september 2013 21:21

Ja, nu är hösten här på riktigt. I dag och igår (speciellt idag) har det varit riktigt höstväder, det är både mysigt och inte mysigt. För vem tycker om att gå ut i regn å rusk för att rasta hundarna?


 

Kan tala om att det i alla fall inte är en av mina favorit sysselsättningar, hundarna uppskattar det inte heller. Blött och skitigt blir det också   

Samtidigt så är det underbart när vädret är bra, solen lyser och värmer lite grann.

 

Vem gillar inte en mysig höstkväll framför tv:n eller med en bra bok, tända ljus och en varm kopp te eller varför inte en kopp varm choklad med vispgrädde m.m Jag vet i alla fall att jag gillar det. 

 



Som sagt ruskväder har det varit idag men efter att ha dragit ut på det så har jag äntligen gjort dag 4 i mitt löpprogram. Tog mig i kragen och tog med mig Play ut i spåret och sprang i regnet, riktigt skönt att få det gjort måste jag säga. Dock så försvårades det hela med att Play's mage sa: BAJSA, flera gånger. Nu ska bara dag 5 och 6 också göras denna vecka, jag lovar mig själv att fixa det. 


Vecka 2:

Dag 1: Gå 3 min, jogga 3 min, gå 3 min, jogga 2 min, gå 2 min, jogga 3 min = 16 min -- CHECK!!


Dag 2: Gå 2 min, jogga 2 min, gå 2 min, jogga 5 min, gå 2 min, jogga 2 min = 15 min


Dag 3: Gå 2 min, jogga 8 min, gå 5 min, jogga 3 min = 18 min






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards