Alla inlägg den 7 april 2011

Av Camilla - 7 april 2011 20:56

Ja, nu var det ett tag sedan jag skrev men det har varit fullt upp. Har börjat på högskolan för jobbets räkning, studier som gäller alltså.

Har kännt ett tag att jag har haft nå skit i kroppen och vad händer jo jag blir naturligtvis så åker jag på en förkylning nu när jag börjat plugga igen. Inge skoj alls, detta gjorde att jag missade dagens föreläsning. Men på måndag ska jag vara fit for fight igen.

Men har naturligtvis hunnit med annat också. Var till affären och fick smakprov på Ballerina kladdkaka med vanilj.    

Helt ok men den slår inte den med choklad och på tal om choklad så passade jag på att baka en chokladkaka med namnet Death by Chocolate när min studiegrupp skulle komma över. Kan bara säga att den var helt underbar.  


Söta Feather har hunnit med ett besök till, lika go och galen som tidigare  


Knorr har ju kommit ut med tre nya smaksättningar för kyckling och jag har provat två av dem, den ena var Citron och örter. Helt ok men hade hoppats på lite mer smak.  

Nästa jag provade var paprika, samma som ovan hade hoppats på lite mer smak plus att klubborna smakade lite kokta. De stoppas ju i en påse som man ska stoppa i ugnen. Men det var ju i alla fall ätbart, nu ska jag bara prova barbequ men jag tror att jag ska prova att laga iordning det utan påsen. Vill gärna ha min kyckling lite torrare än vad den blev i påsen. Gäller även att hålla koll på kycklingen så att den är i ugnen tillräckligt länge.

     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards