Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Camilla - 12 juni 2010 21:28

Efter jobbet kände jag att jag var sugen på att baka, men först så behövde hundarna ut så det blev en promenad i regnet med Michelle och hennes hundar. Tyvärr så upptäckte jag att Kassi blivit skadad när jag kom hem, så det blev till att tvätta av såret  


Därefter blev det bakning! Idag blev det till att prova ett nytt recept, det blev en kokostosca. Just nu står den och svalnar men jag har hunnit smaka en liten bit och jag säger bara MUMS!

 


Receptet hittade jag i en nyutkommen tidning som heter Hembakat, gillade den skarp och rekommenderar den till er som gillar att baka och läsa.



Har även fått goda nyheter från Therese och Johanna som har varit på en inofficiell utställning i Bro-Håbo med Ayala och Chester. Det visade sig att Chester blev BIR och Ayala BIM. Chester tävlade sedan i BIS valp där han placerade sig på en hedrande andra plats av 22 valpar. Ett stort grattis! Blodad tand har de nu fått och det letas fler utställningar. Förhoppningsvis får jag bilder från Ayalas matte som jag kan lägga upp här senare.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards