Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Camilla - 1 augusti 2010 20:13

Dagens eftermiddag spenderades ute vid Järndammen tillsammans med Michelle, hennes familj och alla hundarna. Det skulle metas och samtidigt så hade vi ju ett födelsedagsbarn som fyllde hela 4 år, nämligen Hera. På promenaden till metstället så såg vi en hel del ljung och blåbär. Synd bara att vi inte hade något att plocka bären i, hade nog fått ihoop till en paj. 


 


Någon som älskar att bada är Julia allmänt kallad för Ulla. Kärt barn har ju många namn. Men något hon inte gör efter sitt bad är att ruska av sig vattnet, hon dropptorkar istället. Hon hade nog velat torka av sig på sin matte Michelle men med tanke på Michelles min när Ulla kom och ställde sig brevid så hade det inte uppskattats.


Vad jag inte visste när jag tog detta kort var att det var bajs som Ive rullade sig i!  Och det var naturligtvis inte älgbajs utan det var kletigt. Hon fick sig ett bad i dammen vilket inte uppskattades.


Men hon är ju ändå bra söt min Ive.

 


Fikade gjorde vi också, hundarna fick egen "tårta", det är ju ett måste med tårta när någon fyller år.

    Massor av skräddare var det i vattnet.                    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards