Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Camilla - 3 augusti 2010 23:58

Ja, man får säga så ibland när det är berättigat. Och det är det idag. Tog en promenad med hundarna och bestämde mig för att släppa dem på ett nytt ställe som jag trodde skulle vara säkert. Visserligen nära vägen men med stort dike runt så att det blir som en liten ö  . Tyvärr så är Ive biltokig, hon anser att om de rör sig så ska de jagas. I alla fall om hon är lös, ingen fara när hon är kopplad. Vad jag nu inte visste var att det fanns en övergång med gräs på ett ställe, detta upptäckte Ive naturligtvis och hon efter bilarna som hon var totalt fixerad på. Han inte genskjuta henne så hon for ut i vägen och efter en bil. Som tur var så han jag i alla fall få tag på Kassi. Bara att springa efter och se en svart rumpa speeda iväg. Helt plötsligt så kommer hon tillbaka och jag hade nog fått tag på henne om hon inte hade fått syn på en ny bil! Nu dök det upp en kille på cykel som erbjöd sig att hjälpa till och det tackade jag ju inte nej till. Alla som sett Ive springa kan intyga att det går undan. När jag träffade killen igen så berättade han att han inte hade haft en chans att hinna upp henne. Fick hjälp av 2 killar till på cykel och efter mycket om och men så fick jag fast henne men då var hon ganska så slut. Jag slutade inte promenade utan jag gick en sväng så att Ive kunde få varva ner, det behövdes kan jag tala om.


Vill bara säga en sak till de som hjälpte mig TACK!Thanks

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards