Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Camilla - 20 augusti 2010 22:24

Då var födelsedagen avklarad för detta år, en mycket trevlig dag blev det. Naturligtvis så hade jag planerat in i mitt schema så att jag har varit ledig idag, får inte vara dum heller   


Under eftermiddagen så har det varit en hel del vänner på besök, mycket trevligt och naturligtvis så fikade vi för fullt. Kaffe, te, kakor och tårta serverades naturligtvis.    En massa snack blev det också, tack mina underbara vänner för trevligt sällskap.


Senare på kvällen kom släkten från Västerås, även min bror och hans sambo kom från Linköping. Även denna gång serverades det fika men även fralla med pålägg. Min önskelista för detta år var inte speciellt lång, en säck med hundmat. Vilket jag även fick, det är ju något som går åt.


Dessa fina rosor fick jag av Carina & min mamma. De stora kommer från Carina och de små från min mamma. Doftar ljuvligt gör de också.


  

Övriga presenter blev en jättefin bricka, en flaska rödtjut, en blomma, ny bakbok (älskar bakböcker), diverse skraplotter och även en jättefin bild på Kassis dotter Ayala.


Tack alla för en underbar dag, den blev ju heller inte sämre av att solen tittade fram och jag hann ta en promenad med hundarna i solskenet.   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards