Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Promenad

Av Camilla - 25 juli 2011 21:42

Efter gårdagens derby bestämde jag mig för att stanna kvar i Västerås över natten för att under dagen kunna handla innan det bar hemåt igen. Men innan det blev shopping i Västerås så blev det först en promenad med Monica och hennes basenjiflickor i Lista utanför Västerås.

Ruby 14 år

  

Ive i blåbärsriset

  

Bäst att kolla in den älsta (Ruby) och den yngsta (Yaya) tycker Ive.

  

Jippie! jag får springa idag igen

  

Ive älskar att springa

  

    

Även Kassi var med på ett hörn även om hon höll sig mest för sig själv eller hos mig. (Kassi är längst fram)

    

 
 
Ingen bild

Tea

28 september 2011 21:25

Helt underbart att se så många basenjis samsas och umgås, blir helt lycklig i själen. Min lilla var duktig socialt som yngre men är nu en riktig surkärring som inte leker med någon och fräser åt alla. Suck. Hon är tricolor o blir 12 år i vinter. Tur att hon har sin flockmedlem och ett par hundar hon känner och kan umgås med. Även om hon mest ligger o myser hos tvåfotingarna när hon visat fyrfotingarna att det är hon som bestämmer.

Tack för möjligheten att se härliga bilder på basernjisarna, ha en härlig höst!

mvh Tea med "Kasenyi Fadhili af Masai (Fida)"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 oktober 2014 16:51

Ja, vädret under helgen i alla fall. Det låg väldigt grå moln, tunga av regn över Sundsvall i helgen. Som tur var så var inte sällskapet och aktiviteterna gråa och trista. Helgen spenderades på hundutställning, i lördags var jag och hundarna i et...

Av Camilla - 7 september 2014 16:01


Lördagen den 30 augusti anordnades Sala Silverman, detta är en triathlon som gåe av stapeln. Kan tala om att det inte är en liten tillställning, den är så populär så att arrangörerna funderar på att anordna den över två dagar istället för en dag. ...

Av Camilla - 16 augusti 2014 21:38


Nu är det dags, hoppas jag      Förra året var tanken att det skulle bli valpar mellan Kassi och Hunter, men tyvärr så blev det inte så. Därför provar jag igen detta år. Om allt går som det ska så blir det valpar i december, och naturligtvis så h...

Av Camilla - 13 augusti 2014 16:50

På semestern det vill säga. Kan väl säga att den har varit bra och även lite mindre bra. Vad som har varit mindre bra och extremt obehagligt, är den skogsbrand som har härjat utan för Sala. I hela 10 dagar brann det innan de fick kontroll och den sp...

Av Camilla - 20 juli 2014 22:15

I onsdags drog jag och ett gäng underbara vänner på en 24-timmars kryssning. Ett jätteroligt sätt att börja semestern med. Självklart så blev det buffé på utresan ? Mycket god mat var det och inte helt fel att avsluta med färska jordgubbar och grädd...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards